Monday, June 6, 2011

Saya dating dengan Christiano Ronaldo sebab saya suka single! -.-''

Er?

Pelikkaahh?

Memang la, jangan pikir aku dah tiga suku malam-malam nih,

Haish,Cik Dila! dia la suka-suki tag Orang buat mende gil0 nih..

Ape yang terlintas bila baca tajuk diatas? erkk.==''

Saya dating dengan Christiano Ronaldo sebab saya suka single! -.-'

Ermm, Tahun lepas aku dating dengan dia, tepi tasik MRSM  Pendang,

And then, PAk Guard mktab MAi suluh-suluh, dya kata ..

Syuuuhh!

Ni tempat ikan Dating, jangan kacau..

And kami pun terpisah, so, aku stay single.~

Ekkkk...---___---''''

Wahaha~ aku merapu sudah,,

*apa kaitan cita ni dengan tajuk tu? what the?

Suda-suda pegi tido LA!

Alang-alang dah tulis ni, nak jugak cakap, best ke BerCinta or BerCouple nih?

What the....?

Setiap orang ad pandangan sendiri kan?

Ermmmmm....!

For me, just For now, no need la, suka-suka suda la maa! ta perlu bercinta macam nak mati tu kan?

Erk,ni pandangan jep ya!

Aku suka prinsip Besties aku!

Jangan obses sangat bila couple tu, macam la nak kawen tr0s..* ye tak Jannah?

Apa-apa pun, cinta buat masa sekarang hanyalah pada 

  • Allah Yang Maha Esa
  • Rasulullah SAW
  • Family
  • Last but not least, Friends :)
Ada paham? tarraaa paham,pegi masuk tadika balik :p
P/s: Oleh kerana terlalu merapu, Munira telah terPengsan sambil menulis Post nih..-.-''


MEMMEMEMMEeeeeeRRRAAaaappppppuuuuu,

Munira Mustansir

No comments:

Post a Comment

 
S Pink Premium Pointer