Sunday, March 17, 2013

Its here, just 4 days to go

Assalamualaikum and hye ^^

Today, 17th March 2013, yeahh, just 4 days to go, 
Debar gila menanti result SPM kan ?


Tapi, aku takda la takot sampai.......

MANDI TAK BASAH
MAKAN TAK KENYANG
TIDUR TAK LENA 

Seriously, nothing can be done now, just pray pray and tawakal :)
Dalam segenap hati aku ni, aku memang teringin SANGAT SANGAT SANGAT dapat straight A's :)
Tapi , kalau takda rezeki, kalaula kalaula. alu harap aku akan dapt reda dengan segala ketentuan Allah 
Abang aku tanya, " Eh , apa perasaan, dekat seminggu ja lagi nak amik result? "
Then I said " Ntah. hati kering ja. Takut tu ada la, tapi tak macam dulu. Maybe sebab lama sgt tunggu haaa . KPM ni lmbt sgt "

*Perbualan ini di translate kan dlm BM supaya anda phm, kalau aku tulis hindi tak paham kot haaa

Haihh, moga Allah pemudahkanlah segalanya. 
Ya Allah, berikanlah kami kejayaan yang cemerlang dan setimpal dengan usaha kami. Sesungguhnya kami telah cuba dan telah berusaha sebaik mungkin di dalam peperiksaan SPM . Amin :')

For my batch 08-12 MRSM Pendang , be strong. InsyaAllah semuanya cemerlang :')






There's some people who wish : 
Senior MRSM Pendang :'D
Senior MRSM lain :'D
Senior MRSM Pendang :'D





Thanks a bunch to all those people, I'll appreciate it :)
Dah, tak da apa dah nak tulis. 
Dear followers, wish me luck too 
Nanti lepas dapat result SPM, insyaAllah aku update lagi :D

Amin !








No comments:

Post a Comment

 
S Pink Premium Pointer