Saturday, January 21, 2012

The guy who is looking for publicity !

Yawww.

Sapakah tuu ?

Nama dia Alif Izudin,
Dia lelaki yang agak mereng penah ak jumpa,
Dia classmate aku, * Form 2, 4 and 5
Dia ADIK Homeroom aku, * coz dia lhir lwat dr aku
Dia suka ejek aku dengan nama blog aku, - grappy gummy- *tktaw dia dngki pa dgn nama ni, sbb comey sgt kot.

Dia bos ak kat PUM.
Dia rakan sekerja aku, kami duadua LEMBAGA, * Lembaga Disiplin Pelajar, huahuaa.


Dia agaklah hot temper, ak takut gak dgn dia, kadang-kadang laa.
Dia, agaklah Helpful, bolehlah nak tolong-tolong orang ni, * aku puji hang ni ,blanja kafe sebulan naihh .




Dia ad GF, dia kta gf dia mcm Taylor Swift, tk taw la kan.? HAHA
Dia ada blog, tapi secrettt ! shuhhhh.  :P
Dia terer BI wehh. Penah dia buat esei. smpai 3-4 muka surat wehh.
Dia seorang actor, yeahh. Main Actor Drama TEam MRSM Pendang.

And, tak tau nak cita ap gi. HuaHua.

Aku buat post ni pun sbb dia nak sgt kot ad nama dia dlm blog aku, tktaw pasepa. HAHA
Btw, dia juga salah sorang pelanggan topup aku yang setia. :)

That's All.

Bubyeee. :D







No comments:

Post a Comment

 
S Pink Premium Pointer